Žymelių archyvas: Technologija

Prekių pristatymas: kur mano prekė?

Prekių pristatymas: kur mano prekė?

Parašyta 2010-10-13, autorius Gražina Bielousova.

5

Galimybė sekti e-parduotuvėje užsakytų prekių pristatymo eigą – puikus būdas pasirūpinti klientais ir sumažinti jų nerimą perkant internetu. Tačiau jei klientai negauna pakankamai informacijos apie tai, kaip pasinaudoti šia paslauga, valandos ar dienos, skiriančios spragtelėjimą ant mygtuko “Pirkti” ir prekės pristatymą gali virsti tikra kankyne ne tik Jūsų klientams, bet ir darbuotojams. Tad saugodami vienus ir kitus, siūlome keturis paprastus būdus, kuriais galite pagerinti siuntinių sekimą savo el. puslapyje.

Skaitykite toliau

Lietuviškos e-komercijos sistemos

Lietuviškos e-komercijos sistemos

Parašyta 2010-07-01, autorius Darius Šoparas.

13

Iš senesnio mūsų įrašo „10 nemokamų e-komercijos platformų“ galėjote susiradaryti vaizdą apie tai, jog e-komercijos platformų pasirinkimas pasaulyje yra išties didelis. Pradedant savarankiškom ir pilnai integruotomis sistemomis, tokiomis kaip Magento ar PrestaShop bei sistemomis, kurios sklandžiai dirba kartu su populiariais turinio valdymo varikliais kaip WordPress (WP e-Commerce). Visame pasaulyje populiarios e-komercijos sistemos pasižymi tuom, jog yra gerai išvystytos, turi didžiules bendruomenes ir tūkstančius priedų, palengvinančių tokių sistemų darbą arba sprendžiančių unikalius uždavinius (ang. Modules).

Skaitykite toliau

Pagerinkite atsiskaitymo procesą

Pagerinkite atsiskaitymo procesą

Parašyta 2010-03-16, autorius Janis Lanka.

7

Prastai apgalvotas atsiskaitymo procesas gali atbaidyti klientus. Neaiškios žinutės, klaidų pranešimai, neužtikrintas saugumas, per daug žingsnių, sudėtingos formos ir t.t. gali sukelti lankytojų susierzinimą. Taip pat atsiskaitymo metu pirkėjai nerimauja, nes reikia pateikti asmeninę informaciją. Todėl labai svarbu, kad atsiskaitymo procesas lankytojui būtų kuo paprastesnis.

Skaitykite toliau

Kaip testuojant parduoti daugiau

Kaip testuojant parduoti daugiau

Parašyta 2010-02-13, autorius Janis Lanka.

1

Kas nusprendžia kaip vizualiai atrodys jūsų interneto parduotuvė? Jūsų viršininkas, vadovas, dizaineris ar programuotojas? Dažniausiai visi tiesiog spėlioja, niekuo nepagrįsdami savo nuomonės. Atlikdami optimizavimo eksperimentus, suteiksite klientams galimybę drauge nuspręsti, kas geriausiai veikia, ir jie jums tai „pasakys“ net patys to nežinodami.

Skaitykite toliau

Elektroninės komercijos sistema – įsigyti jau paruoštą ar užsakyti individualų sprendimą

Elektroninės komercijos sistema – įsigyti jau paruoštą ar užsakyti individualų sprendimą

Parašyta 2010-01-28, autorius Juozas Kaziukėnas.

5

Vienas svarbiausių veiksnių sėkmingame elektroninės komercijos versle yra pati sistema – elektroninė parduotuvė. Prekybai internetu sėkmingai augant visame pasaulyje, prieinami tapo daugybė skirtingų sistemų ir sprendimų, tad šis įrašas apžvelgia skirtumus tarp dviejų visiškai skirtingų krypčių – unikalios ir individualios sistemos sukūrimo bei jau paruošto produkto naudojimo.

Skaitykite toliau

10 nemokamų e-komercijos platformų

10 nemokamų e-komercijos platformų

Parašyta 2009-12-17, autorius Karolis Pocius.

33

Nusprendę atidaryti savo elektroninę parduotuvę, anksčiau ar vėliau susidursite su e-komercijos platformos pasirinkimo klausimu. Rinkoje pilna įvairiausių mokamų sprendimų, o taip pat galite kurti savo platformą ir nuo nulio. Tačiau šiame straipsnyje norėčiau pristatyti kelis populiarius nemokamus e-komercijos sprendimus.

Skaitykite toliau

Pagrindiniai marketingo el. paštu rezultatyvumo rodikliai

Pagrindiniai marketingo el. paštu rezultatyvumo rodikliai

Parašyta 2009-12-03, autorius Raimondas Nausėda.

6

Marketingas el. paštu tampa neatsiejamu el. komercijos ir marketingo internete komponentu. Dėl šios priežasties apie tai ketiname tinklaraštyje daugiau rašyti ir ateityje. Štai keletas glaustų minčių iš buzzle.com, kodėl marketingas el. paštu turėtų būti svarbi marketingo dalis.

Skaitykite toliau

E-komercija Lietuvoje

E-komercija Lietuvoje

Parašyta 2009-10-29, autorius Janis Lanka.

0

Nuo ko gi pradėti pirmąjį tinklaraščio įrašą? Galbūt pirmiausia aptarkime, kas elektroninės komercijos srityje šiuo metu vyksta pasaulyje. The Economist teigia, kad šiemet rezultatais galima pasidžiaugti vienintelėje e-komercijos srityje. O pasak Internet Retailer, kuris rugpjūčio pradžioje publikavo internetinių pardavėjų top 500 sąrašą, gamintojai yra greičiausiai auganti pardavėjų kategorija.

Skaitykite toliau