Žymelių archyvas: Socialinė medija

Socialinė e-komercija – burbulas ar galimybė?

Socialinė e-komercija – burbulas ar galimybė?

Parašyta 2010-08-05, autorius Raimondas Nausėda.

5

Atrodo, kad pasaulyje neliko žmogaus, kuris vienaip ar kitaip nesusidūrė su socialiniais tinklais ar kitais interneto padargais, kurie padeda vartotojams jungtis į tinklus pagal tai, kas jiems svarbu, siųsti informaciją ir ją gauti. Galėtume šioje vietoje surinkti šiek tiek statistikos, kad skaičiais paremti šį teiginį, bet tai greičiausiai laiko švaistymas, nes reiškinys ir taip aiškus. Na gal vertėtų paminėti, jog e-komercijos milžinas Amazon ir socialinių tinklų milžinas Facebook surėmė pečius siekdami integruoti savo sistemas glaudesniam bendradarbiavimui.

Skaitykite toliau

Lietuviškai apie e-komerciją ir internetinę rinkodarą

Lietuviškai apie e-komerciją ir internetinę rinkodarą

Parašyta 2010-04-29, autorius Karolis Pocius.

9

Nors lietuviško turinio apie e-komerciją ir internetinę rinkodarą nėra tiek daug, tai nereiškia, kad jo nėra visai. Tačiau kartais net ir ieškant, sunkoka rasti tuos „pasislėpusius“ tinklaraščius, forumus ir svetaines. Taigi, nusprendėm, kad pats laikas surinkti naudingus resursus į vieną vietą ir pasidalinti su skaitytojais. Juk, kuo daugiau išmoksime vieni iš kitų, tuo šviesesnė bus Lietuviškoji interneto padangė.

Skaitykite toliau

Mitas: atidarysiu parduotuvę, o klientai patys ateis

Mitas: atidarysiu parduotuvę, o klientai patys ateis

Parašyta 2009-11-12, autorius Janis Lanka.

10

Jei ką tik atidarėte e-komercijos parduotuvę, norėtume jus pasveikinti įveikus pirmąjį etapą. Deja, tai buvo lengvoji dalis. Tikrasis iššūkis yra pritraukti lankytojus.

Skaitykite toliau

E-komercija Lietuvoje

E-komercija Lietuvoje

Parašyta 2009-10-29, autorius Janis Lanka.

0

Nuo ko gi pradėti pirmąjį tinklaraščio įrašą? Galbūt pirmiausia aptarkime, kas elektroninės komercijos srityje šiuo metu vyksta pasaulyje. The Economist teigia, kad šiemet rezultatais galima pasidžiaugti vienintelėje e-komercijos srityje. O pasak Internet Retailer, kuris rugpjūčio pradžioje publikavo internetinių pardavėjų top 500 sąrašą, gamintojai yra greičiausiai auganti pardavėjų kategorija.

Skaitykite toliau