Žymelių archyvas: Reklama

Socialinė e-komercija – burbulas ar galimybė?

Socialinė e-komercija – burbulas ar galimybė?

Parašyta 2010-08-05, autorius Raimondas Nausėda.

5

Atrodo, kad pasaulyje neliko žmogaus, kuris vienaip ar kitaip nesusidūrė su socialiniais tinklais ar kitais interneto padargais, kurie padeda vartotojams jungtis į tinklus pagal tai, kas jiems svarbu, siųsti informaciją ir ją gauti. Galėtume šioje vietoje surinkti šiek tiek statistikos, kad skaičiais paremti šį teiginį, bet tai greičiausiai laiko švaistymas, nes reiškinys ir taip aiškus. Na gal vertėtų paminėti, jog e-komercijos milžinas Amazon ir socialinių tinklų milžinas Facebook surėmė pečius siekdami integruoti savo sistemas glaudesniam bendradarbiavimui.

Skaitykite toliau

E-komercijos trumpinių džiunglės

E-komercijos trumpinių džiunglės

Parašyta 2010-05-13, autorius Raimondas Nausėda.

4

Koks jūsų reklamos apmokestinimo modelis — PPC ar PPV?
Ar jūsų e-komercijos sistema naudoja OOTB konfiguraciją?
Kaip manote, kieno ROI didesnis, CRO ar SEO?

Skaitykite toliau