Prekių pristatymas: kur mano prekė?

Prekių pristatymas: kur mano prekė?

Parašyta 2010-10-13, autorius Gražina Bielousova. Tema Patarimai

Galimybė sekti e-parduotuvėje užsakytų prekių pristatymo eigą – puikus būdas pasirūpinti klientais ir sumažinti jų nerimą perkant internetu. Tačiau jei klientai negauna pakankamai informacijos apie tai, kaip pasinaudoti šia paslauga, valandos ar dienos, skiriančios spragtelėjimą ant mygtuko “Pirkti” ir prekės pristatymą gali virsti tikra kankyne ne tik Jūsų klientams, bet ir darbuotojams. Tad saugodami vienus ir kitus, siūlome keturis paprastus būdus, kuriais galite pagerinti siuntinių sekimą savo el. puslapyje.

1. Puslapyje, kuris atsiveria klientui užpildžius pirkimo formą, padėkokite jam už užsakymą ir priminkite, kad patikrintų savo el. pašto dėžutę, kur ras

  • Sąskaitą už pirkinius;
  • El. laišką su visa informacija apie prekių pristatymą
  • Patvirtinimą, kad prekė buvo išsiųsta iš sandėlio ar pranešimus, jei prekių pristatymas vėluos.

Siųsdami el. laiškus, labai aiškiai nurodykite temą. Pavyzdžiui:

Sąskaita už konversija.lt suteiktas paslaugas Nr. XXXXXXX

Konversija.lt užsakytų prekių pristatymas

Jūsų prekės išsiųstos iš konversija.lt sandėlio

Taip pat paprašykite, kad klientai pridėtų Jus į savo el. pašto adresų knygutę bei paaiškinkite, kaip tai padaryti.

2. Įdėkite „Kur mano pirkinys“ ar „Prekių pristatymas“ mygtuką viršutiniame navigacijos meniu – dauguma pirkėjų paiešką pradės būtent ten. Tokiu būdu sukursite patogesnę vartotojo aplinką ir sumažinsite laiką, kurį klientas praleis bereikalingai naršydamas po jūsų svetainę. Be to, galimybė sekti pirkinių pristatymą – paslauga, gerinanti jūsų įvaizdį, tad kodėl jos neužkėlus į matomiausią vietą? Kur patalpinti šį mygtuką – jūsų sprendimas, bet jokiu būdu nepaslėpkite jo po nuorodomis „Pagalba“ ar „Klientų aptarnavimas“.

prekių pristatymas

3. Siuntinių sekimo puslapyje vizualiai pavaizduokite, kur surasti užsakymo numerį. Taip pat galite dar kartą nurodyti išsiuntimo laiką ir numerį, kuriuo klientai gali skambinti, jei kyla neskandumų. Vienas iš paprasčiausių būdų palengvinti siuntinių sekimą – prašyti nurodyti ne užsakymo, bet kliento telefono numerį.

4. Jei pirkinių pristatymo progresas sekamas ne internetu, o telefonu, atsiųskite el. laišką su tiksliomis instrukcijomis, kaip tai daryti.

Nors ši paslauga tarp Lietuvos e-parduotuvių nėra itin populiari, pasaulinė praktika rodo, jog prekių pristatymas klientui gali tapti teigiama patirtimi. O teigiama patirtis – tai grįžtantys klientai. Ar sutinkate? Kokios didžiausios problemos Lietuvoje su pristatymų prekių į namus?

Žymos: , ,

Įrašui “Prekių pristatymas: kur mano prekė?” komentarų: 5

  1. Darius Mončius

    15. Oct, 2010

    Akivaizdi problema yra su logistika. Pristatoma per 2 dienas, o tai jau yra daug, nes užsakymas internetu nesuteikia apčiuopiamo pranašumo prieš užsakymą realioje parduotuvėje, kitame mieste.

    Vis dėl to klientų aptarnavimo tobulinimas nėra pigi paslauga ir įprastai reikalaujanti papildomų žmogiškųjų išteklių, o Lietuva – ne JAV ir čia sėkmingų el. parduotuvių yra vienetai, vienetai ir perkantys internete (pagrinde pavieniai), todėl manau, jog prieš diegiant tiek „shipment tracking“, tiek „live chat“ reikėtų mažų mažiausiai matyti progresą pardavimuose internete.

    Atsakyti į šį komentarą
  2. Tomas

    21. Oct, 2010

    Pasinaudoję šiuo straispniu ie mes įdiegėme siuntos sekimą, jį mato prisijungę nariai viršutiniame meniu arba plačiau aprašyta siuntos sekimas šalia pristatymo sąlygų ir t.t. Žiūrėsime kaip klientai į tai reaguos :)

    Atsakyti į šį komentarą
    • emotion

      22. Oct, 2010

      Tomai, informuokite komentaruose ar šis atnaujinimas bus pastebėtas lankytojų ir ar juos kas nors naudosis.

  3. eShops.lt

    25. Oct, 2010

    Tikrai naudinga funkcija. Klausimas kiek ji pastebima Lietuvoje. Perkant užsienyje šia funkcija visada naudojuosi. Geriausia, kai kartu su užsakymo išsiuntimo laišku yra atsiunčiama ir nuoroda, kuria paspaudus iš karto parodoma siuntos vieta.

    Atsakyti į šį komentarą
  4. Tomas

    30. Nov, 2010

    Lankytojai pastebejo, naudojasi tuo. Manau si paslauga bus ypatingai naudinga pries sventes :)

    Atsakyti į šį komentarą

Ką manote?