Kalėdinė prekyba: kaip padidinti konversijų skaičių

Kalėdinė prekyba: kaip padidinti konversijų skaičių

Parašyta 2010-12-21, autorius Gražina Bielousova. Tema Srautas

Kalėdinė prekyba internetu išgelbsti ne vieną pirkėją, kuris atideda dovanų paiešką iki paskutinės minutės ir ne vieną e-parduotuvę, kuri per Kalėdas priprekiauja tiek, kiek per visus likusius metus. Tad linkėdami greito ekonomikos atsigavimo, pateikiame keletą paprastų ir labai lengvai įgyvendinamų patarimų, kaip padėti e-parduotuvių lankytojams tapti pirkėjais.

1.    Pasipuoškite Kalėdoms: tegu Jūsų puslapis atspindi šventinę nuotaiką, kuri, kaip žinia, skatina pirkti.

Pasipuošę Kalėdoms

2.    Sukurkite atskirą meniu punktą kalėdinėms dovanoms ir ten sukelkite tuos produktus, kurie tiktų dovanoti per šventes.  Galite pridėti specialius aprašymus, kodėl vienas ar kitas produktas tinka dovanoti ir kam jį galima įteikti (tėčiui, bendradarbiui, draugei, januoliui ir pan.) Šis „dovanų centras“  turėtų būti matomas visuose puslapiuose.

Nuoroda į kalėdines dovanas

3.    Suskirstykite kalėdinių dovanų asortimentą pagal kainą: iki 10 litų, iki 25 litų ir t.t. Tokiu būdu klientai greitai ras prekes pagal savo biudžetą. Kadangi dabar daugelis stengiasi sutaupyti net ir dovanodami, atkreipkite ypatingą dėmesį į pigesnių dovanų asortimentą.

Dovanos, suskirstytos pagal kainą

4.    Suskirstykite prekes pagal numanomą dovanos gavėją: dovanos jam, dovanos jai, dovanos vaikams, dovanos paaugliams… Tai dar vienas būdas padėti pirkėjams išrinkti tinkamą dovaną. O radę tinkamą daiktą, jie bus mažiau linkę ieškoti kur nors kitur. Taip pat galite sukurti skyrelį „universalios dovanos,“ į kurį sukelsite tas dovanas, kurias tinka dovanoti mažai pažįstamiems žmonėms, bendradarbiams ir kitiems, kai reikia neįpareigojančios, „neutralios“ dovanos.  Dar viena mintis – sukurti verslo dovanų skyrelį.

Dovanos, suskirstytos pagal gavėją

5.    Pateikite pasiūlymų, ką dovanoti: na kažką panašaus į „tie pirkėjai, kurie rinkosi šį produktą, taip pat pirko/peržiūrėjo….“ Taip padėsite surasti tinkamą dovaną tiems, kurie tiksliai nežino, ko ieško.

6.   Iškelkite sezonines prekes į titulinį puslapį. Ypatingai jeigu jos sudaro didelę Jūsų kalėdinės prekybos dalį.

Dovanų pasiūla tituliniame puslapyje

7.    Nurodykite, kada pristatytsite prekę. Tai itin svarbu perkantiems paskutinę minutę. Jei galite tai įgyvendinti, pridėkite greitojo pristatymo paslaugą, garantuojančią pristatymą iki tam tikros datos. Arba pridėkite užrašą, iki kada reiktų prekes užsisakyti, kad jos būtų pristatytos laiku.

Dovanos, pristatomos iki Kalėdų

8.   Iš anksto apsirūpinkite perkamiausiomis prekėmis.   Jeigu pastebite, kad kažkurios prekės populiarumu lenkia kitas jau sezono pradžioje, įsitikinkite, kad jūsų turimų atsargų užteks iki švenčių.

9.    Pasiūlykite įsigyti dovanų čekį: tai puiki idėja paskutinės minutės pasiūlymui.  Be to, taip dovanos gavėjai nukreipiami apsilankyti Jūsų e-parduotuvėje – dažniausiai pokalėdinio „štilio“ metu. O tai – potencialios pajamos ir nauji klientai.

10.    Pateikite specialių Kalėdinių pasiūlymų, kuriais klientai galės pasinaudoti tik pirkdami Jūsų e-parduotuvėje.

11.    Pasirūpinkite savo SEO žodžiais: pridėkite tokius raktinius žodžius kaip „kalėdinės dovanos,“ „kalėdiniai pasiūlymai,“ „dovanos sportininkams“ ir pan.

12.    Padėkite pirkėjams personalizuoti dovanas: pasiūlykite jas supakuoti ar pridėti atvirutę su asmenine žinute.

Pasiūlymas supakuoti dovanas

13.    Patikrinkite savo serverio pajėgumą: įsitikinkite, kad klientams užplūdus Jūsų e-parduotuvę, jis atlaikys kalėdinį lankytojų srautą.

14.    Paprašykite serverio administratoriaus, kad sektų kiekvieną 404 ar 500 klaidą ir informuotų jus – neveikiančios nuorodos ir serverio problemos reiškia prarastus klientus prekybos įkarštyje.

15.   Labai atidžiai patikrinkite produktų katalogą: peržiūrėkite  prekių aprašymus, nuorodas, kainas ir kitą informaciją ir įsitikinkite, kad nėra klaidų bei viskas nepriekaištingai veikia. Kalėdinės prekybos įkarštyje Jūs mažiausiai norėtumėte aiškintis su klientais neskalndumus iškilusius dėl neteisiningai pateiktos informacijos ar neveikiančių nuorodų.

16.    Prisiminkite Kalėdas praėjusiais metais…. ir dar prieš metus.  Ką tuomet sau sakėte ir ką žadėjote pakeisti?

O kaip jūs ruošiatės kalėdinei prekybai? Ko iš e-parduotuvių per Kalėdas tikisi Lietuvos rinka?

Kalėdinė prekyba: kaip padidinti konversijų skaičių

Įrašui “Kalėdinė prekyba: kaip padidinti konversijų skaičių” komentarų: 2

  1. pow

    21. Dec, 2010

    hmm, ir įrašas tik šiandien :) matyt, labai daug lietuviškų e-parduotuvių daro klaidų :)

    Atsakyti į šį komentarą
  2. Igor

    07. Jan, 2011

    Liaudies išmintis sako, kad roges reikia ruošti vasarą, o liaudis, kaip žinome, retai kada klysta, todėl prie patarimų pridėčiau dar punktą, kad Kalėdoms, Velykoms ir kitoms didelėms šventėms reikia ruoštis šiek tiek iš anksčiau.

    Atsakyti į šį komentarą

Ką manote?